Pracovní řád

Potřebujete nastavit zaměstnancům jasná pravidla, práva a povinnosti bez nutnosti odkazovat se v každé situaci na zákoník práce? Pracovní řád Vám umožní upravit provozní záležitosti včetně pracovní doby, dovolené nebo používání firemního vybavení přehledně a srozumitelně.
Pracovní řád

Pracovní řád

Pracovní řád poskytuje právní oporu zaměstnavateli, pomáhá předcházet sporům a definuje jasná pravidla pro každodenní provoz. Jeho vydání zaměstnavatelem posiluje právní jistotu a napomáhá efektivnímu řízení zaměstnanců.

Co pro Vás obstaráme?

  • Úvodní konzultaci o fungování provozu a potřebách vnitřní regulace
  • Vypracování pracovního řádu na míru – přizpůsobeného typu provozu a zaměstnanecké struktuře
  • Úpravu pravidel pro výkon práce, dovolenou, využívání vybavení aj.
  • Doporučení pro vydání, komunikaci a aktualizaci pracovního řádu
  • Možnost doplnění o související interní směrnice (např. IT, GDPR, používání vozidel)

Jak to proběhne

V úvodu si vyjasníme klíčové oblasti a režim provozu. Na základě těchto informací připravíme pracovní řád, který bude srozumitelný, přehledný a připravený k okamžité implementaci. Poskytneme také doporučení k jeho vydání a komunikaci vůči zaměstnancům.

16 000 Kč bez DPH

Kontaktní formulář

Čekejte prosím, odesílám Váš dotaz
<